Hoe werkt het?

1.

Inschrijven

Ben je geïnteresseerd als ZZP-er of als bureau in interim-opdrachten bij PostNL? Dan kun jij je inschrijven via deze website. We bekijken je inschrijving en bellen je op wanneer we vragen hebben. Je kunt nu zelf inloggen op onze site om alle interessante interim-opdrachten te bekijken.


2.

Solliciteren

Zie je een interessante vacature, dan kun je solliciteren door je CV en motivatiebrief te uploaden via deze site.


3.

Telefonisch contact

Hebben we vragen over je sollicitatie of motivatie, dan bellen we je.


4.

Op gesprek

Wij bekijken je CV en motivatiebrief en wanneer we een match zien, kom je op gesprek. Dit gesprek heb je met de hiring manager. Afhankelijk van de functie kan screening onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.


5.

Aanbod

Yes, er is een match! De arbeidsovereenkomst wordt besproken en geüpload in onze portal.


6.

Nieuwe opdracht

Je ondertekent het contract digitaal. Gefeliciteerd met je nieuwe opdracht en welkom bij PostNL!

Open posities

We hebben een aantal interim opdrachten open staan.

Wie we zijn

We zijn meer dan het post- en pakkettenbedrijf.

Een account aanmaken

Maak een account aan als je geïnteresseerd bent in een interim- opdracht bij PostNL.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien vind je hier wel het antwoord.

Volg ons